Сферы паслуг

Сфера паслуг — гэта адзін з самых дынамічных і хуткарастучых сегментаў беларускага рынку. У той жа час менавіта кампаніі, якія аказваюць разнастайныя паслугі, падвержаны мноству рызык. Адна з такіх патэнцыйных рызык, якая можа нанесці значны ўрон не толькі з пункту гледжання матэрыяльных страт, але і з пункту гледжання рэпутацыі кампаніі, — гэта прэтэнзіі з боку кліентаў. Прычынай незадаволенасці можа стаць неахайнасць або выпадковая памылка вашага супрацоўніка, а наступствы для кампаніі могуць быць самымі сур’ёзнымі, паколькі ў большасці выпадкаў вы так ці інакш вымушаныя задавальняць прэтэнзіі незадаволеных кліентаў.

Якім жа чынам прадпрыемствы сферы паслуг могуць эфектыўна кіраваць падобнымі рызыкамі? Ідэальнае рашэнне — набыццё комплекснай праграмы страхавання, якая спалучае абарону маёмасці кампаніі і яе адказнасці перад трэцімі асобамі, а таксама мяркуе страхаванне аўтапарка прадпрыемства, праграмы медыцынскага абслугоўвання для супрацоўнікаў і іншыя магчымасці.

Страхавая праграма:
– страхаванне маёмасці юрыдычных асоб;
– страхаванне страт у выніку вымушанага перапынку ў вытворчасці;
– страхаванне транспарту;
– страхаванне бяспекі работ і паслуг;
– страхаванне вадзіцеляў і пасажыраў ад няшчасных выпадкаў;
– абавязковае страхаванне грамадзянскай адказнасці ўладальнікаў транспартных сродкаў.

Дадатковы сацыяльны пакет:

– страхаванне ад няшчасных выпадкаў;
– страхаванне медыцынскіх выдаткаў.

Спецыяльныя прапановы:
– страхаванне агульнаграмадзянскай адказнасці  для гасцініц, рэстаранаў, кафэ, іншых прадпрыемстваў грамадскага харчавання;
– страхаванне адказнасці спартыўных і аздараўленчых устаноў;
– страхаванне адказнасці атракцыёнаў, відовішчных і іншых забаўных  мерапрыемстваў;
– страхаванне ад няшчасных выпадкаў пры занятках актыўнымі відамі спорту  («Актыўны адпачынак»).
expand_less